به روز رسانی نرم افزاری برای اچ تی سی وان و بهبود تصاویر دوربین


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان



همان طور که می دانید HTC One یک دوربین 4 مگاپیکسلی دارد که از فناوری موسوم به اولتراپیکسل برخوردار است. با وجود اینکه در شرایط کم نور عکس های گرفته شده با این دوربین بسیار جالب توجه هستند ولی در شرایط پر نور یا در نور عادی، به خاطر فیلتر نویز در تصاویر، این گونه نیست. یا به عبارت بهتر تا به حال این گونه نبود زیرا اکنون با ارائه یک به روز رسانی نرم افزاری، HTC تا حدودی مشکل را رفع کرده.

دوربین One در شرایطی با نور معمولی یا زوم، جزئیات را کم و در نتیجه تصاویر را تیره و مه آلود ثبت می کرد ولی گویا مشکل از سخت افزار نبوده و با ارائه بسته نرم افزاری جدید که به زودی ارائه می شود، این موارد رفع خواهند شد.

با رها شدن از شر فیلتر نویز افراطی، تصاویر برجسته تر و با جزئیات بیشتر ثبت می شوند. در واقع در بعضی موارد تفاوت آنقدر زیاد است که شاید شما باور نکنید عکس ها با همان دوربین گرفته شده اند. نمونه ای از تصاویر قبل و بعد از دریافت به روز رسانی را می توانید در زیر مشاهده کنید.

البته مشکلات هنوز به طور کامل رفع نشده اند. از ایزو 100 تا 400 تصاویر شفاف و زنده اند ولی در ایزو 800 دوباره مشکل بر می گردد. اما احتمالا آن هم با آپدیت های بعدی رفع خواهد شد.


HTCOne-camera-update-small.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 7 فروردين 1392برچسب:,| ساعت 15:6| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت